September 26, 2014

Part 6 - Supplement. Perlu? Tak perlu?

Korang ade makan supplement tak untuk breast feeding?
Ke korang natural beauty? Ececeh...
Sebenarnya pengambilan supplement ni terpulang
Ade org tu rezeki dia banyak susu, takyah supplement bagai ni
Ade orang, terpaksa berusaha keras nak express susu dia bg anak minum, kumpul buat stok
Ade org makan intu ini baru dapat susu byk
Semuanya ketentuan Allah
Mcm saya, saya hangin sgt dgn org yg kufur nikmat yg Allah bg percuma tu
Dek sebab susu dia banyak, dia kondemn org yang formula milk anak mereka
Amboi amboi amboi
Siapa kau nak busuk mulut sgt kata-kata hal org ni?
Dan org-org mcm ni la golongan yg paling saya suka nak sembur
Kali ni rezeki kau baik, anak kau leppas ni belum tentu dpt bf ya!
Ok dah takmo gaduh-gaduh
tak baik... biar depa je tak baik
bagi yg nak cuba milk booster tapi nak yg bajet rendah
Jom try resipi ni
 
** HOME MADE MOMMYLICIOUS ALMOND MILK **

Bahan-bahan:
1 kotak besar fresh milk atau susu kambing
7 biji kurma bersaiz sederhana (dibuang biji)
7 biji roasted almond
7 biji kismis
1 sudu kecil madu

Kekdahnye:
Masukkan semua bahan ini ke dalam blender dan kisar hingga kurma,almond dan kismis halus dan larut dalam susu.Tuangkan ke dalam jag dan sedia untuk diminum.
 
Pesanan:
Minuman ini boleh disimpan dalam peti ais dan tahan sehingga 2 hari.

Kalau korang suka, boleh tambah ais
Saya memang tak minum ais sejak bersalin
Saya pantang ais setahun... cewah!
ye, setahun!
Saya harap saya mampu tahan mengidan cool blog pearl tu selama setahun huhuu

Tapi since saya merupakan pengguna tegar Shaklee 
dan saya tahu Shaklee milk booster tu serasi dgn saya, 
maka saya tambah dalam mommylicious almond milk tu ESP & Meal Shakes Shaklee.
2 scoop Meal Shakes
1 scoop ESP
Tambah waktu nak minum, bukan waktu blend2 tu ye
Sedappppppp!
 
So kalau ade yang nak try supplement Shaklee
Beserta guidance untuk pengambilannya sebagai milkbooster,
boleh Whatsapp saya terus
017.349.0890 

Nak mengenali Shaklee atau nak beli barang penyusuan?
Jom jenguk blogshop dan fb page saya :)

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers