October 23, 2011

RDC (13)

Wah wah wah gedik pulak nak sambung RDC hehehe... Sebenarnya dah tak tahu nak cerita ape...
Oklah sal berkenalan dgn family la pulak...

Back in December 2009, end of December UA amek cuti sehari. Pagi-pagi dia dah siap-siap semat-semat keluar rumah tadek je nak kasik tau mak ayah dia nak g mana tp dorang kata dorg dah agak nk jalan jauh sebab UA ni jarang bangun pagi ah kantoi sudah!hehehe... Dia amek bus ke rumah saya. Memang saja suruh naik bus sebab ptg tu saya nak ke KL jugak so boleh kapul saje. Sampai rumah saya dalam kol 9 gitu mak terus kasik UA makan minum. Owh, dat day adik kesayangaan saya yang bulat tu ade minor surgery so ayah dah pagi-pagi keluar bawak dia ke hospital. So UA adelah menunggu ayah balik saaaaaaaaangat lama. Mak pulak saya rasa sebab 1st time kot org nak tanya-tanya anak dia so mak borak la benda2 lain hahahaha lawak je!

Then at 2 ayah balik. Waktu tu mak dah hidangkan UA minum petang dah. Eh, awal kau minum petang eheheheh... Sambil minum2 tu tetpba ayah direct je tanya
"Izhar dengan Adila ni dah betul-betul ke?"
Ah sudah salah soalan ni... UA pulak dok sengeh sahaja sabar je la... Pastu dlm kete sebok cakap sebenarnya dia nak jawab, "kalau tak betul, xde saya berani nak jumpa pakcik!" hahahaha pastu dh kawen nak nasiha pak mertua suruh g klinik pon takot... choiiii!

Skali lam kete UA tanya, "Cane eh nak kasiktau mak bapak?"

"Choiiii kamu x kasi tau lagi kerrr?"

"Suruh Wawa la tolong bgtau eh?"

"Hah sudah! Kamu ke wawa yg kena kawen dgn kite ni?"

"Ala takut laaaaaaaaaaaaaa"

"Ah tak payah mengada! Jauh kot nak pusing g London dulu baru balik Mesia semuala!"

"Ye la nnt saya kasitau la..."

Waktu ni masih saya-awak lagi ohhhhh
Balik tu sampai rumah dah dia tertakut-takut nak sampaikan buah tangan mak saya hehehe
Kang katenye g kenduri kang pelik pulak manede org kenduri hari Rabu gitu dok
Malam tu lepas Isyak dia kasiktau parents dia "Abang nak kawen!" agaknye la cakap camtu hehehe
Malam tu saya msg dia tanya apa parents dia cakap.
Kata si emak: "Pandai-pandai kau pergi jumpa mak bapak dia tak bagitau mak dulu eh? Nanti bawak balik biar mak tengok budaknya..."
Kata si bapak: "Baguslah ape nak tunggu lagi... Abang pon dah dewasa, dah kerja... Kawen je belum..."

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers