April 25, 2011

MDS: Ini dugaan terhebatMu ya Tuhanku!

Gambar: Terakhir kali tuan tunang melihat sy sihat. Esoknya (Sabtu, 23/4/2011) sy didiagnosis mengalami slip dics, bukan 1 tetapi 3 dan perlu undergo surgery dgn segera. Ni malam ke dua sy di KPJ Damansara. Apa yang berlaku sepanjang Ahad kali ini menyedarkan saya bahawa saya belum cukup kuat untuk melalui dugaan maha hebat ini.

Hanya selepas bertahun-tahun (rasanya lebih 10) melalui kesakitan yg sama, baru semalam saya tahu penyakit sy yg sebenar, waktu keadaan dah kritikal. Sy x tahu apa yg sy fikirkan sekarang. Yang pasti, sy takut utk menghadapi hari esok.

Sy pasti setelah sekian lama, mak, ayah, ayong & adik2 saya masih tabah menerima berita buruk ttg sy yg kesekian kalinya ini. Maafkan sy kerana tak putus menyusahkan kalian; fizikal, mental & emosi.

Dan sy tahu, ini juga ujian terhebat buat tuan tunang tersayang. Terima kasih sbb sudi sekali lagi melalui kegetiran ini di sisi sy. Sy saaaaayang sgt2 kat awak! Untuk parents tuan tunang juga, thanks for the support and care. Hanya tuhan dpt balas jasa kalian.

Sekarang saya nak cuba utk tidur. Esok, ada keputusan besar yg perlu sy fikir dan lakukan. Doakan semuanya selamat & di bawah lindunganNya, ok!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers